Heemkundekring Rosmeer

Rosmeer rosmeer heemkundekring Heemkundekring

OVERVIEW

The site heemkundekringrosmeer.be currently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have inspected fourteen pages within the website heemkundekringrosmeer.be and found five websites interfacing with heemkundekringrosmeer.be. We were able to detect one mass networking sites possessed by heemkundekringrosmeer.be.

HEEMKUNDEKRINGROSMEER.BE TRAFFIC

The site heemkundekringrosmeer.be has seen fluctuating amounts of traffic through the year.
Traffic for heemkundekringrosmeer.be

Traffic ranking (by month) for heemkundekringrosmeer.be

Traffic ranking by day of the week for heemkundekringrosmeer.be

Heemkundige Kring St-Huibrechts-Lille

Op deze website kan je kennismaken met ons bestuur, het lidmaatschap, onze publicaties, hoe je oude publicaties kan bestellen en hoe je onze musea en ons archief kan bezoeken en consulteren. Onze vereniging heeft tot doel te streven naar de kennis en de herbeleving van de geschiedenis van ons dorp, en deze geschiedenis op een aangename manier te delen met een zo groot mogelijk publiek. Zoek in het Archief van Het Liller Heem.

Heemkunde Vlaanderen Ankerpunt voor de cultureel-erfgoedgemeenschap heemkunde in Vlaanderen en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest

Mappenstructuur als middel tegen chaos. Coachingstraject voor een lokaal erfgoededucatief project. Een lokaal project over de Tweede Wereldoorlog? Ons Heem 1942 1946. Hoe maak je zelf eenvoudig een digita.

Hoeselt Vrugger Hoeseltse Geschiedkundige Studiegroep HGSG

In steen, hout en goud. Te hooi en te gras. In memoriam pater Alex Bertram Coenen. Stichter en erevoorzitter van de Hoeseltse Geschiedkundige Studiegroep. Wij vernemen het overlijden van onze stichter en gewezen voorzitter Alex Coenen. Hij werd geboren in Hoeselt op 8 juli 1925 als eerstgeborene van postmeester Frederik Coenen en onderwijzeres Anna Leurquin. Na zijn terugkomst in Belgiƫ.

GOGRI - Gogri-Riemst

Welkom op de website van het G. EMST is een adviesraad en organiseert in samenwerking met het GEMEENTEBESTUUR RIEMST jaarlijks een reeks van vijf lezingen, dorpswandelingen, Erfgoeddag, enz. Gogri beheert tevens het R. Op 20 januari 2017 om 19. Aansluitend de uitreiking van de geschiedkundige prijs van de gemeente. En de nieuwjaarsreceptie van Gogri.

WHAT DOES HEEMKUNDEKRINGROSMEER.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of heemkundekringrosmeer.be Mobile Screenshot of heemkundekringrosmeer.be Tablet Screenshot of heemkundekringrosmeer.be

HEEMKUNDEKRINGROSMEER.BE SERVER

We identified that a lone root page on heemkundekringrosmeer.be took five hundred and sixty-eight milliseconds to stream. I could not observe a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
46.30.213.115

We discovered that this domain is operating the Apache os.

Heemkundekring Rosmeer

Rosmeer rosmeer heemkundekring Heemkundekring

PARSED CONTENT

The site heemkundekringrosmeer.be had the following in the site, "Welkom bij de Heemkundekring Rosmeer VZW." We noticed that the webpage stated " Het ontstaan van de kring gebeurde in Juni 1998." It also stated " Enkele mensen van Rosmeer zochten contact met elkaar om de mogelijkheid te onderzoeken tot oprichting van een heemkundegroep. Er werd gewikt en gewogen en vooral goed nagedacht over de doelstellingen. In het zaaltje onder de pastorie werd op 14 juli 1998 voor het eerst vergaderd. Aanwezigen waren Harry Tijssen, Raoul Vermeulen, Filip Konings, pastoor Raymond Vanlessen en Jozef Simons. Marcel is geboren en getogen ." The header had Rosmeer Heemkundekring rosmeer heemkundekring archeologische wandeling archeologie bandceramiekers bertiliabron bertilialepke bestuursleden charter dialect geschiedenis merovingers romeinen heilige Bertilia opgravingen ijzertijd neolitische kerk Sint-Pieter geestelijken pastoor Gallo Romeins Museum Tongeren nederzettingen aardewerk as the highest ranking keyword.

SEEK MORE WEB SITES

Startpagina

Heemkunde, omschrijf dat begrip eens. De term heemkunde staat letterlijk voor kennis van je Heem , kennis van datgene waar je thuis bent. Het begrip Heemkunde omvat alles wat er leeft of gebeurt en wat het heem zo karakteriseert. Dan kunnen we denken aan ons dialect, onze gebruiken, onze cultuur, onze geschiedenis, beroepen, natuur en noem maar op. Je kijkt daarbij niet alleen in het verleden, maar je kijkt ook nar het heden en het behouden voor de toekomst.

Nieuwe pagina 1

Op deze pagina worden frames gebruikt, maar uw browser ondersteunt geen frames.

Heemkundekring Ravenstein

Landschap, geografie, waterstaat. Canon van Ravenstein In navolging van de nationale canon van de geschiedenis en van de Osse canon maakte Rop van de Burgt een Ravensteinse canon. Maak een stadswandeling in Ravenstein! 12 december, 2013. Tussen Maas en Erfdijk digitaal beschikbaar. De bibliografie is een lijst van .